Customer Support Consultant

Als support consultant bij Hercules ondersteun je onze klanten door het oplossen van incidenten, maken van RFC’s en beantwoorden van gebruikersvragen. De ernst en aard van de meldingen variëren sterk van elkaar. De ene keer corrigeer je een dataverstoring de andere keer spar je met je collega’s van de afdeling Development over de richting waar onze software heen gaat.

Deze uiteenlopende vraagstukken in meldingen en het behandelen van variërende vraagstukken over onze verschillende producten zorgt ervoor dat je allround kennis krijgt van onze applicaties en de interessante wereld van de woningcorporatie.

Je gaat werken in een klein divers team. Dit zorgt voor korte lijntjes en een prettige omgeving waar je een goede balans hebt tussen vrijheid en verantwoordelijkheid.

Samen plezier maken vinden we ook erg belangrijk. Zo worden er regelmatig borrels en uitjes georganiseerd binnen iedere afdeling of vanuit onze actieve feestcommissie.

Wat ga je doen?

  • Incidenten van klanten beoordelen en oplossen;
  • Softwarechanges beschrijven inclusief testinstructie en workarounds;
  • Meewerken aan het continu verbeteren van de dienstverlening en klanttevredenheid.

Functie-eisen

  • Je hebt minimaal MBO4 werk- en denkniveau of aantoonbaar werk en kennisniveau;
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent communicatief vaardig;
  • Je bent geïnteresseerd in software;
  • Kennis van of ervaring met woningcorporaties (pré);
  • Kennis van of ervaring met SQL (pré);
  • Je vindt het leuk om in een team te werken.

Wat biedt Hercules jou?

  • Salaris in lijn met kennis en ervaring;
  • Aantrekkelijke bonusregeling;
  • Pensioenregeling;
  • 26 vakantiedagen;
  • Laptop en telefoon.

Over Hercules

Hercules en haar voorgangers zijn al decennia leverancier van het veelzijdige softwarepakket Wocas. Dit vastgoedverhuursysteem voorziet in de basisbehoeften van woningcorporaties voor onderwerpen zoals vastgoedadministratie, verhuur van woningen en ondersteuning bij door de klant te bepalen processen.

Wij vinden het leuk om ons softwarepakket passend te maken voor al onze klanten. Dit succes hebben wij behaald met onze software bij studentenhuisvesters en woningcorporaties in Nederland, maar ook op Curaçao. Je zou kunnen stellen dat alle corporaties tot op zekere hoogte zijn eigen Wocas heeft!

Zie jij jezelf bij ons in het team werken? Solliciteer dan direct! Stuur jouw CV en motivatie naar Kees Koster via hr@herculessoftware.nl

Het kunnen overleggen van een VOG maakt onderdeel uit van de screening.

Interesse?

Functietitel

Customer Support Consultant

Aantal uur

40